Har du frågor om betalningssätt, leveranssätt eller garantier?
Fiskeexperter till din tjänst – tveka inte att fråga, vi hjälper dig gärna!
På Happy Angler är det viktigt för oss att du alltid får bästa möjliga service när du handlar i vår webbutik. Vårt kundserviceteam består av passionerade fiskeentusiaster, som alla har sina egna favoriter när det gäller fiskemetoder och utrustning.
Du kan kontakta vår kundservice via e-post på kundservice@happyangler.se 🎣
Happy Angler-fiskebutikens kundservice arbetar vardagar finsk tid kl. 8-14. Vi strävar efter att besvara alla meddelanden senast nästa arbetsdag.
Our customer service is happy to help you also in English!
Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään myös suomeksi!
Våra fiskeexperter:
Och våra kontorshundar:
Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna om våra betalningsmetoder, leveransavgifter och -alternativ samt returer.
Du kan också hitta svaret på din fråga i vår avdelning för vanliga frågor (FAQ) »
Om du inte hittar svaret eller har frågor om till exempel produkter, finns vår kundtjänst tillgänglig via e-post!
Kundtjänstsidan innehåller mer information om:
-
Säkra betalningsmetoder: Vi använder det säkra och pålitliga Klarna Checkout-systemet, som gör köpprocessen enkel och snabb. Du kan betala via internetbank, med bank- eller kreditkort, Swish, eller genom Klarnas fakturatjänst.
-
Snabba och pålitliga leveranser: Den vanliga leveranstiden är 4–6 arbetsdagar, beroende på leveranssätt och tidpunkt. Frakt från 0 kr.
-
30 dagars öppet köp: Köpet är inte slutgiltigt förrän du har sett och godkänt dina varor. Du har 30 dagars fri retur efter att du mottagit din beställning.
Tack för att du valde Happy Angler! Skitfiske! 🎣